Grimselsee, Steinsee, Steingletscher, Sustenpass
Po sestupu od Gauligletscheru a odpočinkovém spánku nás čeká přejezdový den - míříme do Engadinu. Ale ještě před přejezdem na východ chcem někam na výlet a tak odbočujeme na jih a stoupáme na Grimselpass. Zastavujem u Grimselsee, kocháme se, obdivujeme přehradu a jdem se podívat kousek směrem k Finsteraahornu, ale vážně jen kousek :-)
Vracíme se zpátky do Interkirchenu a stoupáme směrem do Sustenpassu. Cestou se zastavujeme u Steinsee a já vidím na vlastní oči místo, o kterém málem Barča psala bakalářku. Je to tu vážně pěkné, a kdyby se ten ledovec dal do pohybu, tak to jezírko vypláchne raz dva a cestou dolů údolím to smete všechno, co bude v cestě... Jdem se podívat až k ledovci. Poobědváme a pak pokračujem, přes sedlo do vedlejšího údolí. Tam najíždíme na dálnici a přejíždíme na východ.
Řešíme, kde budem spát a kam přesně pojedem, pořád se nemůžem dohodnout, až to za nás vyřeší tma a taky to, že tu první odbočku jsme nenašli.. A málem jsme nenašli ani kemp. Nikdy by mě nenapadlo, jaký bude problém najít v Davosu kemp. Asi sem nikdo do kempu nejezdí... Nakonec jsme našli cosi, co se jmenovalo kemp, ale vypadlao to jak parkoviště pro karavany... Tak jsem tam přespali, ale... No, nikdo po nás nic nechtěl, tak jsem zas jeli ráno pryč.. Komfort byl asi takový, jako v příkopu vedle silnice...

HomePage >>>  (C) Jiří Mašek 2006 - All Rights Reserved  <<<< FotoToulání ikonka